Klachtenregeling

In geval dat u problemen ervaart stellen wij het op prijs die van u te horen. Desgewenst kunt u hiervoor gebruik maken van ons Klachtenformulier. 

Onze praktijk is aangesloten bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Noord-Nederland.

De klachtenbehandeling wordt uitgevoerd door de Klachtencommissie Huisartsen Noord Nederland.

Klachten kunt u indienen, niet alleen bij de praktijk zelf, maar indien gewenst bij de Klachtencommissie Huisartsen Noord Nederland:

Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Noord-Nederland. T.a.v. Mevrouw I. Tulp Postbus 216 9400 AE Assen.

 

Protocol Klachten regeling

 

Wanneer een patiënt een klacht of een suggestie heeft vernemen wij dat graag.

Een klacht of suggestie kan op meerdere manieren gemeld worden.

 

  • Rechtstreeks bij de arts, hier kan een afspraak gemaakt worden bij de assistent.
  • Telefonisch, zo gewenst sturen wij de patiënt een klachten formulier op.
  • Via de site is een klachtenformulier te downloaden.

 

Wanneer wij de klacht of suggestie hebben ontvangen, zullen wij binnen 3 werkdagen een melding maken van ontvangst hiervan, aan de patiënt.

 

Wanneer er een klacht of suggestie bij ons neergelegd word, gaan wij hiermee aan de slag.

Wanneer het om een urgentie klacht of suggestie gaat, handelen wij het snel af. Bespreken het met de werknemers die het aangaat en kijken direct welke punten ter verbetering wij hier uit kunnen halen. Alle klachten of suggesties worden besproken in de eerst volgende vergadering.

 

Afhandeling van de klacht.

Wij willen transparant zijn naar patiënten, hierdoor vinden wij het ook belangrijk dat de afhandeling van de klacht ook met de patiënt besproken word. Naar gelang van de klacht word dit persoonlijk, telefonisch of schriftelijk terug gecommuniceerd met de patiënt.

Wij streven er naar om klachten of suggesties binnen 2 week af te handelen.

 

Contact

Spoednummer 0592-330934
 

Huisartsenpraktijk M. Sonmez

Thorbeckelaan 195
9402 EP Assen
Telefoon:
0592-312561
Fax:
0592-398214
Routebeschrijving >